Två ljus i fönstret

Måste säga att pjäsen var riktigt bra! Inte så värst upplyftande, och jag som inte har koll på historien kan inte uttala mig om hur nära sanningen det var, men mig berörde den i varje fall. Tycker verkligen vi är lyckligt lottade idag som inte lever i krig, och vi ska vara tacksamma att våra förfäder har kämpat för oss. Sedan kan man ju fundera varför man överhuvudtaget ska ha krig och kämpa. Vem har sagt att vissa människor har rätt att bestämma var en gräns ska gå, vad ett land är osv. Nu ska jag inte bli för filosofisk; pjäsen var bra och jag tackar svärföräldrarna för teatern! :)

Vi gick en sväng via Makuuni på hemvägen och hyrde en film; "Kill theory" http://www.imdb.com/title/tt0893532/ . Den sägs vara värre än "Saw", så få se om jag får gömma mig bakom en kudde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0