Slalomåkning och bastu

Idag har vi varit till Simpsiö och åkt slalom. Det var jättemysigt att åka i snöfallet, men jag får nog öva lite mer innan jag får total kontroll över mina nyvässta skidor. Vem vet, kanske vi åker någonstans en annan helg! :)

Nu har vi bastat och värmt och upp oss, och ätit skräpmat. Mums vad gott det kan vara ibland!

Igår var vi på ett-årskalas, på mat till svärföräldrarna och på kvällen var det spelkväll hos en kompis. Det har varit otroligt skönt att vara ledig en hel helg, och så roligt att hinna umgås med folk!

Imorgon är det måndag igen. Hoppas på att hinna med lite träning då!

Känner mig inte så inspirerad just nu, vet inte vad jag ska skriva om.. så jag tror jag avslutar för idag och återgår till "Blåsningen " och en bok!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Att åka slalom är alltid skoj! Besök min blogg, jag har nominerat dig till något... :)

2010-02-02 @ 22:14:30
URL: http://jennyclofqvist.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tack! Ska anta utmaningen imorgon :)

2010-02-03 @ 20:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0