Nytt försök!

Nu ska jag göra ett nytt försök med den här bloggen. Tycker det är så roligt att läsa andras bloggar så jag måste väl försöka bidra till andras trivsel själv också. ;)

Den senaste tiden har varit så hektisk på jobbet så jag har inte riktigt hunnit med något annat, och därför vet jag egentligen inte vad jag ska blogga om. Vad jag åt till lunch? Hur många plustimmar jag tjänat in?

Hmm.. det är kallt ute idag. Som om någon skulle ha missat det. Men jag tycker om när det är kallt! Egentligen är det onödigt kallt nu, för man kan varken skida eller springa. Bortsett från det tycker jag det är mysigt med kyla så länge man har tillräckligt med kläder på. Inte jeans, för de känns som stål..

Jag var och shoppade lite idag. Ibland känner jag mig som en shopaholic. :) Tur att jag har en snäll sambo som tycker att jag får unna mig saker, för då känns det genast bättre. Finns ju värre intressen än att köpa kläder!

Testade på zumba igår på wsc. Timmen gick verkligen otroligt snabbt, och det kändes inte som träning, utan var mest kul. Det som var negativt var att det var så många människor där så man rymdes just o just att röra sig fritt, och så blev jag nog inte lika svettig och andfådd som på spinning. Alltså är spinning fortfarande min favoritträning! Zumba är ändå något jag ska gå på sådär en gång i veckan, för man blir inte så värst smidig av spinning..!

Tänkte bjuda er (om det nu är någon som läser det här) på en bild av mig, men så kom jag på att det inte finns någon webcam på den här datorn, så det får bli en annan dag!

Nu ska jag återgå till Let's Dance och min stackars sambo!

Kommentarer
Postat av: Kim

Men jag har inget emot dansandet! :)

2010-01-22 @ 21:55:16
Postat av: Jenny

Välkommen tillbaka till bloggvärlden :) Roligt att du också har testat Zumban. Jag kom till samma slutsats som dig. Jätte kul timme som gick i ett huj. Kan tänka mig att gå på Zumba någon gång nu som då, men favoriterna är fortfarande spinning, combat och attack. Ha en skön helg!

2010-01-22 @ 22:07:01
URL: http://jennyclofqvist.blogg.se/
Postat av: Hanna

jee! har faktiskt varit in och kollat nu och då ifall det skulle ha kommit nåt nytt. fortsätt så! trevlig helg!

2010-01-22 @ 22:21:17
Postat av: Camilla

Kul med kommentarer, det peppar nog mig att fortsätta skriva :)



Kim: jag menade mer att jag var så osocial.. :P



Jenny: Jo, zumba var kul, men jämfört med spinning var det ju inte såå tungt ;) Jag ska testa på body jam, body pump och attack snart. Jag skäms nästan då jag varit medlem i flera år o inte varit på mycket annat än spinning, step o body balance..

Lycka till på spinningkursen imorgon, och hoppas förresten det är okej att jag länkar till din blogg!



Hanna: Roligt att någon orkar kolla, nu ska jag skärpa mig! :) Trevlig helg, och vi borde ses snart!

2010-01-22 @ 23:27:02
Postat av: Jenny

Mer än okej med länken, bara glad för det :) Länkar till dig från min sida med. Ser med spänning fram emot dagens kurs!

2010-01-23 @ 08:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0