Lördagsjobb

Idag har jag varit på jobbet från tio tills nu. Har så mycket att göra i början på året så det känns inte som om tiden räcker till. Jag hade lätt kunnat sitta på jobbet till nio ikväll, men det kan jag inte då jag har annat program ikväll. Ska på teater med sambon och hans föräldrar. Jag är inte så förtjust i teater, men det kan vara intressant att gå någon gång sådär vartannat år! Pjäsen vi ska se ikväll är väl dock inte riktigt i min smak, eftersom jag tycker om när man får skratta, men det kan man ju inte alltid göra heller..

Det var ganska skönt väder ute nu, inte sådär jättekallt längre. Just nu skulle jag helst vilja ta en promenad till gymet och gå på spinning eller någon annan rolig timme, men det får bli en annan dag. Ska vila en stund nu medan min snälla sambo lagar mat, och sen närmar sig kvällens program. Imorgon ska jag ha sovmorgon, och sen får vi se vad resten av dagen för med sig.

Trevlig lördagkväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0