Rastlös

Jag försöker vara lite sparsam och inte shoppa så mycket för tillfället, men idag tillät jag mig själv att slinka in via Gina Tricot på vägen från jobbet, och jag hittade en jättefin tunika som får förgylla min vardag! :)
Blev ingen träning för mig idag, istället försökte jag få det lite renare och mer städat hemma. Tvättade också ett par maskiner tvätt. Förstår inte hur vi kan ha så mycket tvätt! Det tar aldrig slut..

I måndags efter jobbet var jag till en salong där de fixade lösnaglar åt mig. Jag har knaprat på mina naglar så länge jag kan minnas, och därmed alltid haft jättekorta naglar. Nu tänkte jag prova på det här. Hoppas att de håller ett par veckor åtminstone, så jag har råd att fixa dem och ha dem en månad åtminstone. Då tror jag nog jag ska klara att spara mina egna naglar sen! Det är ovant med långa naglar, så jag kan inte precis grovjobba för tillfället, men jag vänjer mig mer hela tiden så bara naglarna sitter kvar tror jag nog att jag är rätt van om en vecka! :)

Känner mig lite rastlös.. är så mycket jag skulle vilja göra, men nu är jag trött efter allt städande så nu ska jag se på TV en stund innan det blir sovdags!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Det skall bli spännande att se dina naglar. Säkert ovant att gå från kortkort till långa.



Angående mängden tvätt så kan det ju vara en direkt verkan av ditt shoppingberoende ;)

2010-02-11 @ 19:43:38
Postat av: Camilla

Jo, men jag har nog vänjt mig ganska mycket redan..:)



Nja, jag använder ju inte alla kläder jag har.. så det kan inte vara mängden som är orsaken.. tror mer på att någon smyger in hit om dagarna och smutsar ner allt! ;)

2010-02-11 @ 21:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0