Dagens upplevelser

Idag for jag på spinning direkt efter jobbet. Det var den mest annorlunda spinningtimme jag någonsin varit på! Vi tränade även armarna, och så gott som alla låtar var snabba och cyklades med minimalt med motstånd. Flera gånger skulle vi ta bort allt motstånd och cykla så snabbt det bara gick. Tekniken var annorlunda också, ja allt. Måste säga att jag föredrar "vanliga" spinningen, men det var riktigt roligt med omväxling. Dessutom tror jag nästan den här formen av spinning kan vara bättre ur fettförbränningssynvinkel..

Efter spinning följde nästa roliga grej; middag på Amarillo med goda vänner. Konstaterade än en gång att vi träffas alltför sällan. Senast vi sågs var i november, och nu är det redan februari! Jättetrevligt hade vi det iallafall, och maten var super som vanligt. Roligt att prata och catcha up lite, även om det känns som att jag själv inte har så mycket nytt att berätta, har ju bara jobbat på senaste tiden. Och kanske tränat lite. :)

Funderade på en sak idag. Jag kommer ofta på en massa saker att blogga om då jag är någonstans där jag inte kan blogga. JAg kommer också på bra formuleringar och sånt, men sedan då jag väl sätter mig här känns det som att jag glömt allt och det är svårt att få texten att flyta. Varför är det så?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0