Jättesvårt

Det är jättesvårt att logga in på blogg.se och skriva ett inlägg. Det tar en hel evighet att bara logga in.
Eller så inte. Jag har bara haft bloggtorka igen helt enkelt. Egentligen tycker jag det är konstigt lätt att logga in här och skriva några rader. Ändå får jag det inte gjort ibland. Jag har hundra idéer om vad jag skulle vilja skriva om och lika många åsikter som jag skulle vilja ventilera, men de lyckas alltid dyka upp på sådana tillfällen då jag absolut inte kan blogga. Som på joggingturen, eller mitt i jobbstressen.

Nåja, nya tag! Får se hur länge jag orkar den här gången.. :)

Idag har jag inhandlat ett par nya skor. Tygskor. Converse-wannabes kan man nog kalla dem. Jag konstaterade att jag börjar bli gammal, för jag kan inte förmå mig att sätta typ 70 € på ett par tygskor bara för att det är nåt visst märke. Hellre köper jag ett par billiga skor som det inte gör något om de blir smutsiga eller går sönder, för då har jag råd med ett par skor till! Vill ha ett par med hög klack, ett par riktigt häftiga!

Har varit och förnyat mina naglar också. Nästa gång kan vi laga gel direkt på mina egna naglar, utan förlängningar. Coolt!

För ett par veckor sen var jag i Levi. Där sken solen varje dag. Härligt! Nu väntar jag på sommarsemestern..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kul med nya skor och naglar. Jag borde också fixa till mina för de ser alldeles för eländiga ut just nu, torra och flagnar...

2010-04-11 @ 10:06:33
URL: http://[email protected]
Postat av: Hanna

Men nu får du nog ta och skärpa dig igen och skriva ett inlägg, så vi har nåt att läsa. Kanske du kan skriva ett i morgon om Mackens fest? :D Sitter här färdigt utstyrd och väntar på sista perioden tps-hpk å sen ska jag fara på f.ä.s.t! Lite ovant me en massa kajal som smetar i ögonen och knallrosa strings... :P

2010-04-24 @ 17:33:38
URL: http://hannaochtommy£blogspot.com
Postat av: Camilla

Okej då, jag ska skriva ett inlägg! :)

2010-04-26 @ 16:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0