En måndag i juli..

Var helt okej på jobbet, säkert för att jag snart är ledig igen. :) Hade mycket att göra så kom in i det ganska snabbt ändå, men det känns lite synd att man direkt är inne i stressen igen.. nåja, ska ju vila upp mig i tre veckor till snart så! 

Åt lax med cashewbulgur till middag, mums! Sedan slappade jag i soffan. Slappade och slappade, fixade sångblad till helgens fest. Var ut och joggade en stund med sötisen också, och nu ser jag på Lotta på Liseberg. Tycker det är riktigt bra, men bingon kunde de skippa. Allsång på Skansen är och förblir originalet, men jag tackar inte nej till att kunna se på allsång två kvällar i veckan. Det är så somrigt! 

Nu blir det snart sängen och så hägrar en ny dag.. (lät poetiskt det där, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0