Spinning!

Jag älskar spinning. Det var länge sen jag var till gymet, men ikväll var jag på spinning, och det gick jättebra fast jag haft paus! Testade ett pulsbälte också, och min träning var enligt det mycket effektiv :)

Imorgon blir det mysig kväll med ett par kompisar. Bastu, Let's Dance och lite vin. På lördag blir det ett års-kalas :) Tänkte hinna träna också, bara svinissprutan imorgon inte gör mig sjuk. Hoppas inte det, för jag skulle vilja njuta av min lediga helg!

Det är väldigt kallt ute nu. Trist att man inte kan jogga eller åka slalom, men förutom det så tycker jag om när det är ordentligt kallt. Bara man klär på sig ordentligt är det skönt att vara ute och andas in frisk luft.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej!

Är det vi som är bastukompisasrna? Eller hur blev planerna? Det är nog bra med kall vinter, så att alla gamla bakterier och sånt fryser bort för en gångs skull! Och det är nog så skönt ute när man har kläder på sig!

2010-01-29 @ 06:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0