Må bra-kväll

Efter jobbet blev det genast dags för Sefes må bra-kväll. En riktigt givande kväll måste jag säga! Först fick man äta salladsbuffé och prata lite med gamla bekanta. Sen blev det föreläsningsdags, och det handlade om välmående i arbetslivet och livet annars. En företagscoach drog det mesta, och hon var riktigt bra. "Tyvärr" gick det mest på finska, eftersom hon inte tyckte hon klarade av att hålla det på svenska. (Hon var dock bra på svenska tyckte jag.) Samtidigt var det roligt att inse att jag nuförtiden klarar bra av att följa med en föreläsning på finska! :)

Det handlade mycket om att fundera på vad man själv värderar i livet, vad man har nu och vad man vill ha samt hur man ska nå dit. Mycket hon sa kändes verkligen sant, och jag tycker nog jag fick ut en hel del av kvällen. Mera sånt!


Imorgon är det torsdag, och då hoppas jag på att hinna och träna på kvällen. Jag har inte hunnit träna så mycket på sistone p.g.a. all övertid, och jag märker att jag mår sämre då, så jag hoppas på att kunna börja ta igen all träning snart! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lät intressant det där med Må Bra kvällen, tyvärr något som jag helt har missat. Borde kanske bli bättre på att läsa Sefes info mail :)

2010-01-28 @ 07:18:24
Postat av: Jenny

De var jag som skrev kommentaren ovanför, namnet lämnade bort av nån konstig anledning...

2010-01-28 @ 07:32:28
URL: http://jennyclofqvist.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jo, det var riktigt trevligt. Jag skulle nog inte ha varit där heller, om det inte vore för att Kims kollega hade frågat honom om han skulle fara, och han i sin tur sa åt mig. Av någon anledning läser man inte de där mailen så noga. Tycker det var mycket roligare än det lät i mailet dessutom, och då tyckte jag ändå det lät intressant! ;)

2010-01-28 @ 16:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0