Helgen som varit..

På lördag gick vi på stan en stund, efter en lång förmiddag. Steg upp i realtivt god tid, men på något konstigt sätt tog det länge innan vi kom oss iväg ut. Gick mest i sportaffärer, och resultatet blev en collegetröja åt mig och inneskor och en träningströja åt sambon.
Lunchade i saluhallen och sedan blev det spinning för min del. Det är väldigt sällan jag tränar på lördagar, åtminstone på gymet, och jag kunde konstatera att inte alltför många andra tränar då heller. Visserligen var det fullt på spinningen, men förutom det var det ganska tomt på gymet. Sist och slutligen var det jätteskönt att träna, och jag var pigg länge efteråt! :)
Lördagskvällen spenderades på villan där vi gick i bastun, simmade i det sextongradiga vattnet och åt ostbricka. Det var så gott så gott!
Idag har jag mest slappat, men även tagit en promenad med sambon och mamma, slappat i en solstol (det var otroligt varmt i solen!) och handlat. Ibland är det nog oförskämt skönt att bo i stan. Bara att gå ett par kvar kvarter till butiken och handla och så hem igen. Praktiskt så det förslår.
Nu ska jag fortsätta se på Notting Hill en stund, och sedan blir det sängen. Ny vecka imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0