Tiden går...

Igår kväll gjorde jag inget vettigt. Jag var bara jättetrött och hade inte ork eller lust med något. Vet inte om jag redan vant mig vid att vara ledig så att jag blir sådär trött av att jobba, eller om det bara var en sådan dag sådär annars. Känner mig iaf mycket piggare ikväll! Har varit och solat i parken en stund, och det var skönt förutom att det blåste. Det blåser ju jämt i denna stad! Jag skulle vilja att det var jättevarmt och vindstilla, sådär så att luften står stilla och asfalten nästan klibbar.. så borde det va på sommaren! 

Har handlat lite och plockat upp här hemma, och snart ska jag ta en joggingtur! Hoppas det blir en bra tur idag.. Jag får ofta ont i magen och så gott som alltid stickningar då jag joggar. Spelar ingen roll vad jag äter eller när eller hur. För nära joggingen kan jag absolut inte äta, men det gå rinte heller bra om jag ätit för länge sen. Spelar ingen roll att jag joggat i flera år, det verkar inte ändras.. Synd, för jogging är så bra motionsform! Så enkelt att snöra på sig skorna och ge sig ut på en tur. Är nog bara att kämpa vidare, jag är ju van med min mage så.. 
Jag förstår inte folk som tränar på gym på sommaren. Jag var på en spinningtimme förra veckan då jag var ledig, och visst var det lika skönt/kul som vanligt, men efteråt kändes det konstigt.. kändes inte alls som något man gör på semestern. Gymet får nog vänta för min del till hösten, är så härligt att träna ute nu! 

Nu skall jag fundera lite på den kommande semestern! Snart har jag tre veckor ledigt! :) 
Ska börja med villafest på lördag, och på söndag eller måndag bär det av på en liten tripp österut. Kuopio funderar vi på.. ska fundera vidare så att vi kan bestämma oss och boka någonting. 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej Camilla!



Har kommenterat dina inlägg tidigare, men vet inte om du har fått kommentarerna för de syns inte på din sida...? Fin blogg du har startat upp. Ser framemot att få följa din vardag. Själv hör jag till en av dem du inte förstår dig på :) Var på step i dag och kan säga att det var väldigt svettigt!!!

Ha de gott och njut av semstern då den börjar på lördag.

2009-07-15 @ 19:44:10
URL: http://jennyclofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0