Semester!!!

Kan nästan inte fatta att jag har semester i tre veckor nu. Wow! 

Inledde med att sluta tidigare o sitta på balkongen en stund medan solen sken där. Sedan for vi hem-hem, via Prisma o byta ena sovsäcken. 
Hemma satt vi ute i solen o njöt. Åt jordgubbsbakelser och plockade jordgubbar inför morgondagen. Diskuterade dittan och dattan. 

Hämtade kebab på vägen hem (jag smakade bara, höll mig till banan o choko o sallad idag). Drack lite vin och såg på "Vi hade iallafall tur med vädret - igen". Tyckte inte alls den var lika bra som första filmen. Den första var rolig och man fick skratta hela tiden, medan den här andra mer var sorglig tyckte jag. Jag tyckte hela tiden synd om honom, och det var inte kul då han gjorde bort sig.. 

Nu börjar det bli sovdags så att man orkar imorgon! Då blir det villafest med goda vänner, och förhoppningsvis hinner man även med en del solande. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0