Nytt försök med bloggandet

Jag har nog försökt mig på det här med bloggande ett antal gånger förr, och aldrig har jag orkar uppehålla det. Nu har jag semester och det regnar ute så jag tyckte att det var en bra sysselsättning att öppna en blogg och göra ett nytt försök! :)

Jag tycker om att läsa andras bloggar, och har några jag följer regelbundet varje dag. Det är roligt att se vad andra människor hittat på för skojiga saker, likasom att läsa om deras vardagsbekymmer. Därför tänker jag också försöka mig på detta, men jag undrar faktiskt om jag kommer att orka vara så aktiv som jag skulle vilja. Förstår inte hur jag ska orka ta en massa foton o ladda upp hela tiden. Jag som brukar tömma kameran rätt sällan. 

Hmm.. vad händer idag då? Jag har semester, och sambon är också ledig. Vi ska åka till villan mot kvällen någon gång, men först ska vi handla lite mat och slappa lite i soffan. Och packa förstås. Härliga ledighet! Jag har haft semester en vecka nu, och på måndag är det dags för jobb igen. Dock endast en vecka, för sedan har jag 3 veckor semester. Jippii!! Det kan ju inte finnas något bättre än semester.. 

Jag borde rensa ur min garderob. Men jag är så dålig på att slänga saker. 

Ska väl bjuda på en bild också innan jag återgår till Liza Marklunds senaste bok. Dagens frukostbröd, blev riktigt gott! ;)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Men va skoj med en blogg! Jag har aldrig varit brydd i andras bloggar, men kanske jag skall försöka vara mera aktiv på din blogg Camilla :)



Skönt med semester, I know. Har ännu 4 veckor semester kvar :D



Ha en skön kväll på villan! Ses!

2009-07-10 @ 12:10:48
Postat av: Jenny

Välkommen till bloggvärlden! Jag följer gärna med i din vardag, så hoppas du blir en ivrig bloggare :)Trevlig helg!

2009-07-10 @ 12:12:46
URL: http://jennyclofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0