Härlig semester!

Har varit dålig på att uppdatera, har haft en härlig semester och varit på villan och slappat och läst böcker, solat på stranden, hälsat på föräldrar och svärföräldrar osv. FIck äntligen två soldagar denna vecka då jag låg på stranden. 

I onsdags avslutade vi sötisens semester med stranden, sol och bad, minigolf och middag på Faros. För att ytterligare avrunda kvällen bakade vi en rabarberpaj och myste lite framför TV:n. 
Igår var det lite ensamt här hemma, men då for jag till stranden med Ingela istället! Var där hela dagen, och for sen hem och laga mat tills sötisen kom hem från sin första jobbdag. På kvällen var vi och kollade på en lägenhet, och så var vi till Smulterö och simmade! Härligt! :) 
Sedan for vi hem och tog det lugnt..

Idag har jag inte fått så mycket vettigt gjort. Tvättat en maskin och handlat lite. Och surfat. Och funderat. 
Lite ensamt att ha semester själv nu efter nästan två fartfyllda veckor! Måste nog fara till villan någon dag nästa vecka eller göra något annat. Jag gillar normalt att va ledig, även ensam, men då man varit ledig tillsammans nästan två veckor först så känns det rätt så ensamt nu, även om jag såklart hellre har semester än jobbar.. 
Jag är nog inte gjord för att vara ensam. Jag hatar det! En stund ibland är skönt, men inte i längden.. jag vill ha någon runt mig hela tiden, någon som finns där, men inte behöver göra så stort väsen av sig. Jag vill bara veta att det finns någon där. 

Börjar fundera på att det nog hade varit roligt att besöka bostadsmässan i år också, men tyvärr blir det knappast något.. finns inte så mycket tid kvar. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0