Finns det någon som läser det jag skriver?

Tänkte bara kolla. Jag skriver ju inte precis ofta. Jag har alltid en massa tankar i mitt huvud som vill ut, men det är sällan jag kommer mig för att faktiskt plita ner dem.

Vad har hänt på sistone då? Tja, vi har gått och blivit skuldsatta och kommer därmed att flytta till en ny lya om sisådär en månad. Det känns roligt, men samtidigt lite vemodigt och spännande. Det är alltid lite känslosamt att flytta tycker jag, för man vet ju inte hur man kommer att trivas förrän man faktiskt bor på nya stället. Men oftast blir det ju riktigt bra, så det är bara att börja packa och planera inredning!

Annars går tiden fort. Det är redan oktober, och redan en månad sedan vi var på ruska. Det känns konstigt. Varför känns det alltid som att man är i behov av lite semester? Trots att det bara är en månad sedan den avslappnande helgen i Tahko känns det som att jag skulle behöva en till inom den närmaste framtiden.

Efter mitt senaste inlägg här i bloggen fick jag ett tips om att skriva om mina drömmar. Kanske kommer i ett senare inlägg, jag måste fundera lite först.. :)

Nu skall jag gå och städa i källaren, alternativt ta en promenad. Sen blir det rotsaker i ugn och stek till middag. Sköna helg!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Jag brukar iaf läsa :)Dålig på och kommentera dock, tänker bara att ja gör de senare och så går jag och glömmer bort de :D

Kul me den nya lägenheten! De e ju alltid lika sentimentalt när man ska lämna nåt bakom sig, men som du själv konstatera de brukar ju bli riktit bra :)

2010-10-10 @ 11:43:08
Postat av: Anonym

2010-10-10 @ 14:48:30
URL: http://onedayinthelifeofjewel.blogspot.com
Postat av: maria här ovan :)

konstig dator det här som skickar iväg kommentaren utan kommentar :D men jag tänkte iaf säga att jag läser. eller rättare sagt kikar in här nu och då i hopp om att du skulle ha skrivit nåt jag missat... så skriv gärna oftare, för jag läser mer än gärna! och lycka till med nya lägenheten, kom ihåg - home is where the heart is!!!

2010-10-10 @ 14:49:46
Postat av: ina flina

Skulle kunna ta copy paste av det maria skrev :-) alltid lika kul att se då nåt nytt inlägg ploppat upp :-)

2010-10-13 @ 15:15:24
URL: http://mrsviking.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0