Vem är jag?

Fick en uppmaning om att skriva ett nytt inlägg, så nu gör jag det! Tycker att du också kunde skriva något nytt Hanna ;)

Ibland undrar jag om jag håller på att bli tonåring igen. Ni vet då man inte riktigt vet vem man är och vad man vill och vilken klädstil man ska ha och vilket yrke osv. Det finns så mycket jag skulle vilja göra, men det är sällan jag gör något hemskt annorlunda. Jag trampar på i mitt ekorrhjul och funderar varför samhället ser ut som det gör. Jag kommer aldrig fram till något. Ofta tar jag en joggintur och så känns all bra efteråt, men något svar på mina livsfilosoferande frågor får jag aldrig. Kanske det ska va så. Kanske jag är vuxen nu?

Från livsfilosofier till något mer trivialt, men ack så viktigt. Jag var på en skojig 30-årsfest i lördags. Det var maskerad med temat "Teens and old farts", och det var jätteroligt att så många satsat och klätt ut sig! Kvällen blev kanske lite väl sen, och igår var jag rätt seg hela dagen, men det ska väl vara så ibland också! :)

Fyra jobbdagar kvar och sen är det vappen! De flesta verkar redan ha något program, så jag vet inte ännu hur vi ska fira, men förhoppningsvis finns det någon som vill bli bjuden på middag! :) Jag tycker det är jätteroligt att umgås med kompisar över en bit mat, synd bara att det blir så sällan. Känns som  om alla har sitt eget för det mesta. Men snart är det sommar och då kanske man ska lyckas ordna en villafest!

Nu ska jag ta en powernap på soffan så jag orkar mig ut i solen sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0