Härliga fredag

Normalt brukar jag längta till fredagen, men den här veckan har faktiskt gått så fort att jag inte hunnit med det!
Kan bero på allt program jag haft. Har börjat komma igång med träningen igen och joggat, spinnat och varit på body balance denna vecka. Förutom det har jag hunnit vara på inredningskväll och handla mat och sånt.
Det är trots allt alltid skönt med fredag, oberoende av om man väntat på den eller inte! :)
På jobbet har vi flyttat till ett nytt rum idag. Kul med omväxling! Konstigt bara då jag har bordet en annan väg nu. Jag kommer att börja kasta skräp på hurtsen och leta saker i roskisen. Åtminstone en tid, tills jag vant mig.
Efter jobbet idag gick jag ut på stan och kollade på skor. Jag skulle vilja ha ett par nya skor. Såna där vristhöga med klack.. Jag hittade inga som var jättesnygga och lagom dyra, så det får vänta. Snart kan man kanske börja ha stövlar, och såna har jag redan, så eventuellt hinner jag inte köpa några vristskor heller.
Lagade hamburgare ikväll, och nu har jag tänt en massa ljus och myser i soffan med en sötis och Idol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0