Snöstorm

Ute viner det runt knutarna, och jag tog just en skön promenad! Älskar snöstorm, längtar till fjällen då.. tänk då vinden riktigt biter i kinderna o små snöflingor piskar mot ansiktet. Då känner jag mig levande! :)

Gick en sväng förbi H&M:s skyltfönster och såg flera härliga plagg. Det våras i klädaffärerna!

Funderar annars på en pulsklocka.. men vet inte hurdan jag ska köpa. Verkar finnas modeller för spinning, jogging osv. jag vill ju göra lite allt möjligt med min, och så vill jag att den ska synas på väggen på gymet då jag far på spinning, dvs. den måste hittas av deras system. Måste fråga där om det är någon särskild inställning eller något särskilt märke man måste ha. Men annars, någon som har tips på en bra pulsklocka?

Kommentarer
Postat av: Ina

Jag är en Polar-älskare :) tycker deras klockor är snyggast!! Jag var för snabb att köpa min klocka... tänkte inte på ALLA funktioner jag eventuellt skulle kunna behöva i framtiden, trodde iof att jag bara skulle löpa lite ibland, inte att jag skulle bli så inbiten :p

Så mitt tips är att köpa en pulsklocka med minne, bra batteri och många funktioner så du kan ha koll på din träning på alla möjliga vis. När det gäller pulsklockor så tror jag att man får det man betalar för dem!! :)

KRAM

2010-03-03 @ 11:24:36
URL: http://mrsviking.blogspot.com
Postat av: Camilla

Polar är väl ungefär det märke jag sett, verkar va stort, så det blir säkert en sån. Modell återstår att se.. men jag har inte så bråttom, tror det blir att inhandla den tidigast nästa månad (dvs. nästa lön :P) :)

2010-03-03 @ 20:12:22
Postat av: Jenny

Camilla: Jag har en Polar FT 60. Har varit supernöjd med den. Enkel att använda + att du kan ansluta gps till den som kan användas då du springer utomhus. Tyvärr plockas inte den upp av systemet på gymmet. Det är gjort för Suunto klockor. Några få Polar modeller plockar det upp, men inte många. Tala med Pia Niemi på gymmet så kan hon ge dig exakta modellnumror.

2010-03-04 @ 07:26:38
URL: http://[email protected]
Postat av: Cecilia

köp inte en Suunto, de klockorna är utav ondo. Ingen verkar förstå hur tekniken fungerar (men lyckas man förstå hur de funkar så är det säkert helt bra klockor) och jag känner ingen som varit nöjd med sin Suuntoklocka.

2010-04-19 @ 12:19:25
URL: http://junikrafs.blogspot.com/
Postat av: Camilla

Tyckte att de där Suunto-klockorna inte verkade så bra, så det blev en Polar, och hittills är jag jättenöjd! :)

2010-04-19 @ 19:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0