12-timmarsdag

Det blev det nästan idag. Nu känns det åtminstone bra då jag har jobbat undan en hel del saker, så nu hoppas jag på mer normala arbetsdagar framöver! Imorgon ska jag åtminstone sluta fyra, för då ska jag på Må bra-kväll med Niord. Ska bli intressant! :)

Det var härligt väder ute nu. Ungefär minus sju, riktigt lagom tycker jag! Fick sån lust att vara i fjällen.. *drömmer* I helgen har de dock lovat -15 typ, så får se om det blir någon slalomutflykt. Det finns ju förstås kläder för alla väder.. ;)

Nu ska jag gå och se om jag hittar något att äta, och sen tycker jag att jag förtjänar att slappa i soffan ett par timmar!

Kommentarer
Postat av: Kim

Det finns inga dåliga kläder, man är bara på fel plats vid fel tidpunkt...

2010-01-26 @ 20:54:18
URL: http://www.youtube.com/watch?v=HBsdV--kLoQ
Postat av: Camilla

Hmm.. eller rätt plats vid fel tidpunkt? ;)

2010-01-26 @ 21:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0