Skäms...

...för nu har jag inte bloggat på några dagar igen! Ett par dagar glömde jag helt enkelt bort det. Sedan har jag bara inte orkat. Tror det är den här årstiden som gör mig så trött. Tycker inte min energi räcker till mycket mer än jobbet och eventuellt lite träning. Känns som att jag skulle behöva få vara lite ledig nu! Om en månad har jag vintersemester, så det är väl bara att vänta på det nu då.. :)

Vad har hänt sedan sist då? Hmm.. förra helgen var vi på revy till Smedsby, och den var bra! Man fick sig många goda skratt där. Efter revyn kom några kompisar över på lite Levi-planering och melodifestivalstittande. Trevligt trevligt! Söndagen till ära firade vi mommo som fyllde 89 år, en respektabel ålder, likasom moffa som fyllde 93 för två veckor sedan. :)

OS är i full gång nu, men jag hänger inte alls med. Sport på TV är något av det tråkigaste jag vet. Trots det skulle jag gärna vilja vara lite mer insatt nu när det är OS, men jag orkar bara inte engagera mig.. om TV:n står på så kan jag titta lite ibland, men jag skulle aldrig komma på tanken att på förhand kolla när någon speciell gren sänds på TV. Är alla andra jätteintresserade av OS?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Japp! Fast faktiskt tycker jag att OS är tråkigare nu än det brukar.. Int vet jag om det beror på att man är i fel tidszon och sällan ser finalerna live, eller om det är för att Finland är så dåliga.. Men ishockeyn är ju ändå alltid bra! 7.00 på lördagmorgon nästa gång.. :D

2010-02-18 @ 22:23:15
Postat av: Camilla

Okej, då är det bara jag som inte lyckas vara så intresserad som jag skulle vilja då..:)

Hockey är intressant om det är Swe-Fin, men det är det ju på måndag morgon, och då måste jag till jobbet..!

2010-02-19 @ 19:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0