Bloggtorka

Det verkar jag ha nu igen. Förstår inte att det ska vara så svårt det här bloggandet! Nu har jag iallafall tänkt testa på en ny sak. Jag har flyttat datorn från vardagsrumsgolvet/soffan till arbetsrummet. Tycker det är riktigt mysigt att sitta här och höra på musik och surfa. Tror också att det blir lite mindre slösurfande här. Då jag vill se på TV går jag härifrån och så ser jag på TV. Ska försöka sluta göra hundra saker på en gång, tror det är mer stressande än man tror!

Idag var det en helt vanlig torsdag, men lunchen var extra rolig. Var på lunch med en kusin från Sverige som jag inte sett på länge. Jättetrevligt, mer sånt! :)

Imorgon är det fredag, och det är nog tur det! Jag skulle inte orka en dag till.. är trött och har ont i nacken av allt sittande framför datorn (och nu sitter jag här även på kvällen- jag vet :P). SKa på examenskaffe på lördag, och troligen iväg och åka slalom på söndag. Imorgon kväll blir det nog fredagsmys med Let's Dance och Solsidan.
Hör på lite tysk musik och minns tiden med tyska utisarna med glädje.

Jag skrev just ett par dokument och kom fram till att jag gillar sånt, skulle nog vilja studera något en gång igen. Men VAD? När? Hur?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Låter bra att testa lite förändringar! Du får ju se ifall det funkar eller om du inte alls vill sitta vid datorn sen. Å jag tycker det e kul att så många har börjat blogga nu! Lite mera än bara Facebookstatusarna... Å det är ju kul attt kolla om man fått nya kommentarer. Jag ska ju åka ner till Åbo i helgen å kommer upp först på söndag igen, så dit far min helg. Men det blir nog kul att vara med Linda också. Mycket på gång nu för tiden!

2010-02-25 @ 20:35:19
URL: http://hannaochtommy.blogspot.com
Postat av: Camilla

Jo, det är roligt med bloggar :) Bara man kommer på något att skriva..! Lycka till och ha så kul i Åbo!

2010-02-25 @ 22:35:24
Postat av: Ina

Hej raring!

Jag har också bloggtorka emellanåt... kommer mest på att skriva då jag inte är vid datorn å sen glömmer jag bort :p

Visst är solsidan rolig?! :) Helgen blir toppen med Andra Chansen på svt :) Jag lade precis upp ett evenemang på fb angående påsken. hoppas jag fick till det.

KramKram

2010-03-02 @ 10:57:07
URL: http://mrsviking.blogspot.com
Postat av: Camilla

Jo, precis sån är jag också. Kommer på massor att skriva men sen har jag glömt det då jag väl sätter mig ner och ska skriva. :P

Solsidan jo, bara för bra :D

kram

2010-03-02 @ 19:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0