Blog award

Jenny har gett mig en blog award som jag tycker är rätt kul, så jag antar utmaningen! ;)


Så här gör man:
1. Kopiera awarden på er blogg!
2. Länka till personen som gett dig awarden!
3. Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
4. Välj 7 andra bloggare som du vill ge awarden till!
5. Länka till deras bloggar!
6. Lägg en kommentar i deras blogg att du har gett dem denna award!


7 "intressanta" fakta om mig själv: 

 

1. Jag hade kommit på många bra saker att skriva hit, men nu har jag glömt alla. Sånt händer mig ofta.

2. Jag har "knaprat" på mina naglar sen jag var jätteliten, och har därmed alltså aldrig haft långa naglar. Jag skulle verkligen vilja sluta, men än så länge har jag inte lyckats vara tillräckligt disciplinerad för att klara det.

3. Jag lämnar alltid WC-dörren olåst, och oftast öppen, då jag går på WC hemma. Det beror säkert på att vi hemma i mitt barndomshem inte har några lås på WC-dörrarna, p.g.a. att det var något problem med leveransen av dörrar då huset byggdes. Det kom aldrig några dörrar med lås, så det fick bli vanliga dörrar istället.

4. Jag sminkar mig mer än någonsin nu i vuxen ålder än då jag var tonåring, även om jag inte är lika fixerad vid utseende som man var i tonåren. Konstig kombination, men så är det!

5. Jag tycker jättemycket om dansbandsmusik och har alltid gjort det. Verkar vara ovanligt för min generation.

6. Jag är väldigt blyg, men då jag väl kommer mig för att göra något där jag syns och hörs trivs jag förvånansvärt bra med det också.

7. Jag hatar att vara sen och skippar hellre hela grejen än kommer in en minut för sent med andan i halsen.

 

 

De flesta bloggar jag läser har redan fått den här awarden, men för att ge den vidare till någon som jag inte tror haft den så väljer jag Ina som nyss börjat blogga om livet i väster. :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Roligt att läsa om dig. Vi tycks ha nr 3 gemensamt :)

2010-02-07 @ 13:47:33
URL: http://[email protected]
Postat av: Camilla

Haha, jo.. är så normalt för mig så jag kom nästan inte på att det är onormalt :)

2010-02-07 @ 19:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0